Przejdź do głównej zawartości

Moda: Kolory : Szary, Popielaty. 50 Shades of grey


HEJ! Kolejna odsłona inspriacji zwiazanych z kolorami. Poprzedni wpis bardzo przydadł wam do gustu, więc postanowiłam kontynuować tą serię. Mam nadzieje że każdy odnajdzie coś inspirujacego w tego typu zdjeciach i będzie chętniej bawił się kolorami. 
Jak wiecie moda to zabawa, nie możemy się ogarniczać do jednego koloru, co ja bardzo często robię, ale dla mnie np czarny ma różne odcienie, faktury, wzory, czego ludzie czasami nie bardzo rozumieją. No ale nie o tym.

 Szary nie musi być nudny, w połączeniu z innymi kolorami np brązem, czerwienią czy burgundem wygląda naprawdę świetnie.  Jak widzicie wyżej  szary ma wiele odcieni. Wybierajcie takie które lubicie. 

Pozdrawiam 
Kate




















TopShop



pieces

John Lewis



Ae.com


Mytheresa

TopShop

Calvin Klein


Choies





Zara

Calvin Klein

Nike Roshe Run

TopShop


 



Komentarze

  1. Świetne inspiracje i na pewno będę wpadać częściej:-) Sama ostatnio poszukuję spodni w kolorze szarym ale niestety nie mogę znaleźć odpowiedniego kroju mam nadzieję, że moje poszukiwania dobiegną końca. Szary w połączeniu z burgundem bardzo fajny pomysł na pewno wykorzystam do swoich stylizacji:-) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://zakamarkimojejszafy.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam szare sweterki, szczególnie zimą! Latem natomiast szare toby są dla mnie idealnym rozwiązaniem :) Ten kolor pasuje do wszytskiego !
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  3. szary nie tylko nie jest nudny, ale moim zdaniem jest piękny! czarny, biały, szary, bordowy - podstawy! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Szarości lubię, można je łączyć z wieloma kolorami i daje to świetny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam szarości, ostatnio skusiłam się na płaszcz z Zary w tym kolorze i jestem w nim absolutnie zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Love this post!

    http://www.alovelystyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. W sezonie jesień-zima uwielbiam! Daja wiele możliwości łączenia. Inspiracje świetne. Większość chętnie bym przygarneła! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Change the controls: This is a biggy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Moda: Givenchy Motyw rozwścieczonego Rottweilera - Givenchy.

Givenchy  – francuskie  przedsiębiorstwo  kosmetyczne i dom mody założony w roku  1952  przez projektanta  Huberta de Givenchy . Przedsiębiorstwo należy do francuskiej grupy dóbr luksusowych  LVMH . http://www.givenchy.com/ Słyszeliście o współpracy marki Givenchy  HandM?                                  Pytania    /  Facebook   /   blog.onet.pl     /    Twitter

Moda: Plecaki - BackPack. Plecaki szkolne.

Hej! Jak tam w szkole. Często w pytaniach i  prośbach piszecie żebyśmy napisały o torebkach, plecakach do szkoły. Ostatnio do łask powróciły plecaki. kto by pomyślał że fajnie jest mieć jakiś oldschoolowy plecak z ciekawym motywem. Ja w swojej kolekcji mam już 4, jeden miętowy, biały w azteckie wzory, neonowy zielony i w kwiatki .  Dzisiaj przygotowałam dla was masę inspiracji.  A wy co preferujecie?? Plecaki czy torebki?                                 Pytania    /  Facebook   /   blog.onet.pl     /    Twitter

Moda: Wystające gumki. Calvin Klein underwear.

hej! Dzisiaj dla was przygotowałam post o nowym trendzie w modzie. Wystająca gumka, od bielizny. Głównie postowej, topy, majtki, czy legginsy. Im większa guma tym lepiej.  Polecam patrzec na to z przymróżeniem oka, bo co niektórzy cierpią na ból du*py.       Pytania    /  Facebook  /   blog.onet.pl     /    Twitter