piątek, 1 stycznia 2016

Fryzury: Siwe włosy z ombre. Grey ombre hair.


Hej! Dzisiaj dla was przygotowałam post o siwych, ombre, kolorowych włosach. Jestem brunetką i często marzę o tego typu włosach, przegladam inspiracje na tumblr. Wiem że to jest prawie nie realne, i nie wiem w jakim stanie będą moje włosy po wielu zabiegach rozjaśniania. Jeżeli macie jakieś swoje tajne patenty to piszcie w komentarzach. 


















 



Kochane!! czekam na PROPOZYCJE postów na bloga na styczeń. 

Piszcie w komentarzach 




12 komentarzy:

  1. podobają mi się takie włosy, ale sama bym się chyba nie odważyła :p co do włosów - pisałaś, że Ci się podobają i że jesteś ciekawa mojej stylizacji ich - myję, suszę. tyle. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W niektorych przypadkach nawet dobrze to wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się u innych takie włosy, jednak u mnie to odpada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama bałabym się zrobić siwe, ale te tutaj wyglądają nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 słowo Genialne.Zakochałam się w nich :)
    Obserwuję z miłą chęcią powrócę <3
    Tymczasem zapraszam do mnie : http://kaczuskas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko! Swietne. Lecz niestety niektórym nie pasują te włosy :D
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne sa! ale ja zostane przy czerwonym :P
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne są takie włosy, mega stylowe jednak trzeba być odważnym, żeby się na taki kolor zdecydować no i na pewno niszczy... Zawsze można spróbować najpierw peruke, teraz jest to coraz modniejsze i naprawdę nie widać różnicy - sama się nad tym zastanawiałam :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne włosy:) we wtorek się wybieram do fryzjera i chyba zaryzykuję:) http://lookcookday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak tam? zaryzykowałaś? :D

      Usuń