Przejdź do głównej zawartości

Moda: Sznurowane ubrania.

















Źródło: Tumblr.com



Komentarze

  1. sznurowany sweter sama bym chętnie przygarnęła;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny trend:) poluję na czarne body z takimi sznurowaniami

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś miałam taki sznurowany sweterek, ale taki przyzwoity ;) bardzo go lubiłam:)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sznurowania mogą być, ale takie bardziej delikatne, subtelne. Sweter jest fajny. Ja sama miałam dawno, dawno temu taki biały haftowany gorsecik, ale taki do chodzenia latem (ach, kiedy to było?), pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog :)
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs? (jak tan,anpisz u mnie na blogu)
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak! Sznurowane ubrania od niedawna zawładnęły światem :)
    Mi osobiście bardzo się podobają i mimo, że rzadko ubieram dekolty to jednak skusiła mnie jedna taka bluzeczka :D
    Pozdrawiam, miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek z ósmego zdjęcia mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. taaaaaaaaaaaaaaa czerwona sukienka KOSMOS <3 muszę ją mieć!

    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej nie wiecie gdzie można kupić taki sweterek z 8 zdjęcia? Piękny jest!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam pojęcia gdzie go można kupić.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Moda: Givenchy Motyw rozwścieczonego Rottweilera - Givenchy.

Givenchy  – francuskie  przedsiębiorstwo  kosmetyczne i dom mody założony w roku  1952  przez projektanta  Huberta de Givenchy . Przedsiębiorstwo należy do francuskiej grupy dóbr luksusowych  LVMH . http://www.givenchy.com/ Słyszeliście o współpracy marki Givenchy  HandM?                                  Pytania    /  Facebook   /   blog.onet.pl     /    Twitter

Moda: Plecaki - BackPack. Plecaki szkolne.

Hej! Jak tam w szkole. Często w pytaniach i  prośbach piszecie żebyśmy napisały o torebkach, plecakach do szkoły. Ostatnio do łask powróciły plecaki. kto by pomyślał że fajnie jest mieć jakiś oldschoolowy plecak z ciekawym motywem. Ja w swojej kolekcji mam już 4, jeden miętowy, biały w azteckie wzory, neonowy zielony i w kwiatki .  Dzisiaj przygotowałam dla was masę inspiracji.  A wy co preferujecie?? Plecaki czy torebki?                                 Pytania    /  Facebook   /   blog.onet.pl     /    Twitter

Moda: Wystające gumki. Calvin Klein underwear.

hej! Dzisiaj dla was przygotowałam post o nowym trendzie w modzie. Wystająca gumka, od bielizny. Głównie postowej, topy, majtki, czy legginsy. Im większa guma tym lepiej.  Polecam patrzec na to z przymróżeniem oka, bo co niektórzy cierpią na ból du*py.       Pytania    /  Facebook  /   blog.onet.pl     /    Twitter