Przejdź do głównej zawartości

Moda: Uhm Anyway



 Uhm.Anyway to nowa marka streetwear'owa, o której ostatnio bardzo głośno. Wszystko to za sprawą młodej i przebojowej Ady Piekarskiej z Bielska Białej, która otwarcie przyznaje, że MODA JĄ NIESPECJALNIE INTERESUJE. Kocha za to architekturę wnętrz i design. To właśnie miłość do pięknych form, materiałów i kolorów daje się zauważyć w jej projektach, czyniąc je prawdziwym kąskiem dla wielbicieli unikatowych rzeczy. Marzy o rozwinięciu brandu i wyjściu poza ramy projektowania ubioru, o zawładnięciu przestrzenią, wnętrzem...
 Projektantka poszukiwała przez wiele miesięcy odpowiedniej techniki druku, tak by stworzyć idealną bluzę. Taką o jakiej sama zawsze marzyła. Jakość bluz okazała się równie wysoka, co ich wartość estetyczna. Zdjęcie które wykorzystuje na bluzach są autorstwa przyjaciół albo samej Ady. Początkowo sama projektantka nie powiedziała się takiego wielkiego boom na bluzy. Dopiero od stycznia zaczęła taką intenstywną produkcję.  Obecnie oprócz bluz, w swoim showroomie ma tez leggisny, torebki i spódnice. 

jak kupić?
- na miejscu w sklepie http://www.facebook.com/MyLokalHero  / http://www.lokalhero.pl w KRAKOWIE

Bluzy UHM.ANYWAY.
W swojej kolekcji posiadam jedną bluzę. Wydałam na nią 169 zła ale bluza jest ciepła, jakościowo fajnie wykonana, nie są to zmarnowane pieniądze. 
Bluzy UHM.ANYWAY
Bluzy UHM.ANYWAY.

Bluzy UHM.ANYWAY.




1. Z myślą dla kogo powstała marka Uhm.Anyway.?

Bluzy zrobiłam dla samej siebie, ale inni na tyle się nimi zajarali, że niemal z dnia na dzień stałam się 'przedsiębiorcą' i zaczęłam robić je na nieco większą skalę. Słowo 'przedsiębiorca' wydaje się mi szalenie zabawne w kontekście mojej dość niepraktycznej osoby.

2. Gdzie można kupić Twoje projekty i Czy można samemu wybrać zdjęcie, które pojawi się na bluzie ?

Dopiero startuję, bluzy można zamawiać bezpośrednio u mnie, przez maila. W planie mam przygotowanie czytelnego katalogu / strony z dostępnymi wersjami. W tej chwili też jestem na etapie podejmowania decyzji, do których sklepów w większych miastach mogę wrzucić nieco stuff'u. Nie ma możliwości samodzielnego wyboru zdjęcia, to nie jest sklep z nadrukami, ale marka odzieżowa.



3. Jakie plany na przyszłość, bo przecież nie samą bluzą człowiek żyje?

Jasna sprawa, że myślę o kolejnych projektach, nie chcę się spieszyć z tym jednak pewne rzeczy warto dopracować. Inicjatywa z zebraniem fajnych zdjęć od znajomych z całego świata, wydaje mi się świeża i w jakimś stopniu zaspokaja moją zimową tęsknotę za egzotyką, słońcem i pełnym chillem. Kocham podróże! Każdy je uwielbia, to jest największa frajda, przygoda i coś o czym fajnie jest sobie pomarzyć. Teraz większość z nas ma możliwość wyjechać gdzieś dalej od czasu do czasu, niestety najczęściej są to hotele z ofert last minute. Jednak większość docenia urok mniej zaplanowanych wypraw. Pamiętam początek lat 90 kiedy byłam dzieciakiem, a sąsiedzi mieli fototapetę z plażą i palmami. Wtedy robiło to na mnie spore wrażenie. Ogromnie podoba mi się ten niby tandetny, ale jednak całkowicie ludzki i zrozumiały wyraz tęsknoty za 'lepszym' światem.


4. Profil Uhm.Anyway. zaistniał  na facebooku zaledwie miesiąc temu, a już zebrał ponad 10tys. Fanów. Jak tego dokonałaś ?

Nie znam odpowiedzi na to pytanie! Z pewnością jest to kolejny dowód na siłę sieci. To ma moc!

5.Pojawili się już pierwsi naśladowcy...jak to skomentujesz  i co sprawia, że to jednak Twój brand jest wyjątkowy?

Ten mało ciekawy epizod wolałabym zostawić już w spokoju. Nie mam do nikogo o nic żalu i nikogo o nic nie chcę posądzać. Ufam, że to przypadek. Natomiast jeśli chodzi o wyjątkowość mojego brandu - przede wszystkim nietypowa technika druku. Nie jest to żaden tandetny cyfrowy nadruk ani nawet sitodruk, metoda pozostanie tajemnicą.  Zdradzę tylko, że sporo czasu mi zajęło dotarcie do źródła.  Poza tymi technicznymi aspektami ciekawostką może być fakt, że tematyka nadruków nie jest przypadkiem! W czasie, kiedy dzień był szalenie krótki, a ja większość czasu musiałam spędzać przed monitorem  nad projektami wnętrz,  co chwila sprawdzałam oferty egzotycznych podróży i tanich linii lotniczych. Wiedziałam, że kompletnie nie mam na to czasu, ale mimo wszystko przeglądałam te strony do znudzenia, tylko to pozwalało mi jakoś przetrwać.


6.Który z projektantów jest Twoją największą inspiracją?

Mogłabym odpowiedzieć na pytanie, czyje projekty są dla mnie interesujące. Jeśli chodzi o inspirację, raczej nie znajduję jej w czyichś projektach. Są to częściej przypadkowe zdjęcia, filmy, właściwie to może być cokolwiek. Nie przeglądam nowych kolekcji, nie śledzę high fashion, jestem na to zbyt streetowa;)

uhm.jpg

-Denerwuje Cię.... skupianie się na negatywnych stronach
-Najbardziej lubisz.... fakt, że kiedy masz szczere i pozytywne nastawienie do innych, wszystko wokół reaguje na to, zapewniając ogromną dawkę energii i dobrych emocji
-Marzysz o... podróżach!
-W Rzeszowie jest... nie miałam okazji tam dotrzeć, ale znam stamtąd kilka osób i myślę, że to miasto z zajawką.
-Twoje ostatnie zdanie... Be loyal to crew!


Bluzy UHM.ANYWAY.













______

Jak dla mnie bajka, ja chce więcej i więcej. Pozdrawiam




 Kochani mamy facebooka:





  


                              Pytania  / Facebook /  blog.onet.pl    /   Twitter








Komentarze

  1. Uwielbiam bluzy z tego sklepu, gdyby nie te ceny to miałabym już całą kolekcję <3 Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stronka ! Pozdrowionka :)

    My web-site: ekartki elektroniczne

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Moda: Givenchy Motyw rozwścieczonego Rottweilera - Givenchy.

Givenchy  – francuskie  przedsiębiorstwo  kosmetyczne i dom mody założony w roku  1952  przez projektanta  Huberta de Givenchy . Przedsiębiorstwo należy do francuskiej grupy dóbr luksusowych  LVMH . http://www.givenchy.com/ Słyszeliście o współpracy marki Givenchy  HandM?                                  Pytania    /  Facebook   /   blog.onet.pl     /    Twitter

Moda: Plecaki - BackPack. Plecaki szkolne.

Hej! Jak tam w szkole. Często w pytaniach i  prośbach piszecie żebyśmy napisały o torebkach, plecakach do szkoły. Ostatnio do łask powróciły plecaki. kto by pomyślał że fajnie jest mieć jakiś oldschoolowy plecak z ciekawym motywem. Ja w swojej kolekcji mam już 4, jeden miętowy, biały w azteckie wzory, neonowy zielony i w kwiatki .  Dzisiaj przygotowałam dla was masę inspiracji.  A wy co preferujecie?? Plecaki czy torebki?                                 Pytania    /  Facebook   /   blog.onet.pl     /    Twitter

Moda: Wystające gumki. Calvin Klein underwear.

hej! Dzisiaj dla was przygotowałam post o nowym trendzie w modzie. Wystająca gumka, od bielizny. Głównie postowej, topy, majtki, czy legginsy. Im większa guma tym lepiej.  Polecam patrzec na to z przymróżeniem oka, bo co niektórzy cierpią na ból du*py.       Pytania    /  Facebook  /   blog.onet.pl     /    Twitter